SÖZLEŞMELER

 

ORDERS

Orders ship within 2-7 business days. In the event that the item(s) you purchased is backordered, you will be emailed with an approximate ship date. If you ordered more than one item, you may receive partial shipments. If you have an inquiry regarding the status of your order and/or product availability please email [email protected]

PAYMENT INFORMATION

We accept American Express, VISA, Mastercard and Discover credit cards as forms of payment. Customers will be charged as soon as order is submitted on charmantelle.com.tr

RETURN POLICY

We want you to be happy with your order. If you are not satisfied with your order, we will gladly accept your return** within 7 days of your order’s arrival. All returns to Charmantelle must be sent ‘SIGNATURE REQUIRED’ for any carrier used. Charmantelle is not responsible for any packages returned without proof of our signature acquired upon receipt.  Returned merchandise must include vendor packaging and tags, and be in the same condition as when it was received.

Refunds will be made in the form of the original payment. Once your return is processed, a refund will be issued for the merchandise amount. Shipping charges cannot be refunded. Please allow 7-10 business days for the refund to post to your account.

 

TESLİMAT

Charmantelle ürünleri 2-7 iş günü içerisinde üretilerek kargoya verilir.Yurtiçi kargo süresi 1-2 Yurtdışı kargo süresi ise gönderileceği ülkeye göre değişiklik gösterebilir.

İADE

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 7 gün içerisinde ürünün faturası ile birlikte, aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde iadesini gerçekleştirebilirsiniz.

-Hijyen ürün kapsamına giren küpe siparişlerinizde değişim ve iade olmamaktadır. Onun dışındaki tüm ürünlerde, orijinal paketinin içinde, faturasıyla beraber gönderildiği takdirde iade ve değişim yapabilirsiniz.

-İade edeceğiniz ürünü, paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ile göndermenizi rica ederiz. Faturasız gönderilen iade ve değişim ürünleri tarafımızca kabul edilmeyecektir.

-İadenizi gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden kargo firmasının sizinle paylaşmış olduğu gönderi kodunuz talep edilebilir. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.

Satın aldığınız ürün tarafınıza ulaştıktan sonra ürünü iade etmek istediğiniz takdirde, ürün bedeli size iade edilmekte olup, kargo bedeli iade edilmemektedir.